Умови доставки та оплати
Способи доставки
- БезкоштовноЗамовлення можна забрати у нашому фірмовому магазині "Золоте зерно" за адресою: м. Дніпро, вул. Молодогвардійська, 1. Час роботи: Пн - Пт 08:00-16:30, перерва 12.00-13.00. Дізнатись наявність товару у фірмовому магазині можливо за телефоном 063 628 48 78 Світлана
Способи оплати
- При оплаті замовлення у інтернет-магазині через LiqPay або за реквізитами, Ви отримуєте лише касовий чек. Якщо Вам потрібна податкова накладна, то зателефонуйте, будь ласка, у наш Відділ продажів. Після підписання договору поставок з Вашою юридичною особою, вам виставлять рахунок на безготівкову оплату, до якого Вам додадуть податкову накладну. Призначення - Номер замовлення.
У зв'язку з великим попитом на продукцію, можливо випадіння асортименту та заміна позиції (після узгодження з покупцем заміни).
Замовлення продукції:
Зробити замовлення в інтернет-магазині Ви можете у будь-який зручний для вас час:
- оберіть товар та вкажіть бажану кількість;
- натисніть кнопку «До кошика».
Зверніть увагу: мінімальна сума замовлення – 400 грн. В ціну за товар, вказану на сайті, включено всі податки і збори, передбачені законодавством України.
Після обрання усіх потрібних вам товарів натисніть кнопку «Оформити замовлення».
Оформлення замовлення:
Для оформлення замовлення вам необхідно ввести інформацію для здійснення доставки:
- ваше ім'я та прізвище,
- номер телефону,
- номер відділення "Нової Пошти",
- email, на який вам надішлють рахунок на сплату,
- коментар до замовлення (за бажанням).
Після завершення натисніть «Оформити замовлення».
Оплата
LiqPay
При оплаті замовлення у інтернет-магазині через LiqPay або за реквізитами, Ви отримуєте лише касовий чек. Якщо Вам потрібна податкова накладна, то зателефонуйте, будь ласка, у наш Відділ продажів. Після підписання договору поставок з Вашою юридичною особою, вам виставлять рахунок на безготівкову оплату, до якого Вам додадуть податкову накладку.
Безготівковий розрахунок
При оплаті замовлення у інтернет-магазині через LiqPay або за реквізитами, Ви отримуєте лише касовий чек. Якщо Вам потрібна податкова накладна, то зателефонуйте, будь ласка, у наш Відділ продажів. Після підписання договору поставок з Вашою юридичною особою, вам виставлять рахунок на безготівкову оплату, до якого Вам додадуть податкову накладку.
Доставка
Замовлення відправляється Вам за умови 100 % передплати. Перш ніж зібрати та відправити Вам замовлення, наш менеджер має зв'язатися з вами для уточнення інформації. Якщо всі данні вказані коректно, то Вам можуть не зателефонувати.
Замовлення комплектується та відправляється Вам протягом 2-6 робочих днів з моменту отримання нами оплати. Вихідні та святкові дні в цей період не входять.
Доставка здійснюється з адреси підприємства в найближче до Вас відділення "Нової Пошти". До вартості доставки додається виклик кур'єра (35грн) для забору замовлення від Продавця. Ціна доставки – за тарифами "Нової Пошти", з якими ви можете ознайомитися тут. Термін доставки – проягом 2-6 робочих днів.
Повернення товару
Продукція належної якості обміну та поверненню не підлягає, згідно Постанови КМУ № 172 від 19.03.94 р. «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
Детальні умови повернення товару неналежної якості.
Повернення/обмін товарів неналежної якості можливий у разі:
1. Товар не відповідає замовленню.
2. Закінчився термін придатності товару.
3. На пакуванні відсутні обов’язкові відомості (дата виготовлення, маркування, інформація про склад продукту, відомості про виробника, маса та обсяг продукту).
4. Порушена цілісність упаковки.
У разі виявлення товару неналежної якості Споживач повинен негайно (але не пізніше 5 днів з дня відправлення замовлення Споживачу) повідомити про це Продавця, шляхом направлення листа з електронної адреси або з телефонного номеру, що використовувались для оформлення замовлення, з відправленням підтверджуючих фото, а також зазначити свою вимогу: або про повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на такий же товар.
Споживач зобов’язаний повернути товар неналежної якості на адресу Продавця за рахунок Продавця.
Продавець повертає грошові кошти на картку Споживача впродовж семи днів після отримання від Споживача товару неналежної якості та направлення на електронну адресу Продавця reception@zolote-zerno.com.ua копій наступних документів:
• Копія першої сторінки паспорту.
• Копія ІПН
• номер карти для здійснення повернення коштів, ПІБ власника карти.
У разі вимоги Споживача про заміну товару, Продавець замінює товар впродовж семи днів після отримання від Споживача товару неналежної якості.